Sukeltaminen Tiktokin ja Instagramin maailmaan

 Tulipahan nyt sitten tutustuttua Instagramiin ja Tiktokkiin. Sanoin joskus että ne eivät ole mua varten mutta pitihän kokeilla. Instagramissa oon ollu muutaman vuoden vaan en ole oikeastaan välillä edes muistanut sitä niinpä se on jäänyt vähiin. Nyt siellä on kuitenkin mun ns.oma tili ja toimen pelkästään neulekoneasioita varten. Ne löytyvät @sirpaluttinen ja @sirpaluttinenkoneneulonta (muistaakseni) en vielä ihan osaa sitä käyttää mutta kyllä voi jo siskon lapset olla ylpeitä kukkahattutätistään joka käyttää Instagramia ja Tiktokkia🙂 se Tiktok on vähän outo ja emmä nyt tiiä osaanko oikeen niitä kuvia ja videoita laittaa mut kokeillaan nyt sekin. Sieltä löytyy @sirpaluttinen

Seuraikaa jos haluatte. Mä en kyl tiiä pystyykö siel Tiktokissa oikeen valitsemaan mitä se näyttää kun mulle se ainakin näyttää ihan sattumanvaraisesti kaikkea. Ei tarvi ainakaan pelätä että laittaisin sinne tanssivideoita joten uskaltaa seurata.

Seuraavana mun pitäs opetella Snapchat. Sen periaatetta en oikeasti ymmärrä ollenkaan mut jospa se tässä aukeaisi. Pari ystävää laittaa sen kautta joskus kuvia ja minä en edes huomaa niitä kuin viikkojen päästä ja sitten ne ihmettelee kun en vastaa. 


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Konttineule

Sukkien kokotaulukko

Brother kx-395