Passapin huoltoa



 Ottaessani neuloja pois, huomasin yhdessä välissä rautalangan pätkän ja googleteltua sain selville sen olevan jarrujousi. Soitin Pentti Ruuskalle ja tilasin uuden jousen. Jousi tuli postissa alkuviikosta ja jatkoin koneen huoltoa. Nyt kun joudun purkamaan konetta jonkin verran jarrujousen vaihtoa varten niin puhdistan sen sitten kerralla kunnolla ja purin nyt koko takatason. Neulat pois ja valitsijaneulat pois ja kaikki muoviosat, joissa neulat lepää pois. Metalliosat spriihin likoon ja muoviosat astianpesuainepesulle. 

Neuloista tuli kiiltäviä spriissä

 


Neulat lepäävät tasolla muovisilla levyillä, joissa metallikiskot, jonne neulat tulevat, valitsijaneula alapuolelle ja varsinainen neula yläpuolelle. Muovilevyt pesin astianpesuaineella ja harjalla. Metallikiskot uivat myösvuorokauden spriissä 

Kun metallikiskot laitetaan takaisin muovilevyihin, on käytettävä aseöljyä niiden voiteluun, sillä sprii kuivattaa kaiken rasvan. Muovilevyjä on yhdeksän ja erillisten levyjen välissä on metalikiskon lisäksi vielä ohut liuska








<script data-ad-client="ca-pub-4489151744542900" async src="https://pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script>


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Sukkien kokotaulukko

Konttineule

Brother kx-395